En rapport i vintertid

Vintern är här!!
Nu när snön har legat en tid så börjar det verkligen kännas som vinter. Jag menar, nu går det ju till och med bra att åka skidor på elljusspåret. Fantastiskt!!
Fan att det ska vara så jävla kallt bara. Ge mig minus fem och 50 cm snö, då är jag nöjd.
Spännande dag, först planeringsmöte med kund och nu har förberedelserna börjat inför kvällens födelsedagasfirande. Min fantastiska andra hälft fyller 24. Det är väl inget speciellt så, men en födelsedag ska ju alltid firas högtidligt.
Känns som mycket att göra inför kvällen, laga käk och sedan måste vi rensa ut julen som lite sådär obekvämt hänger kvar och kämpar för fullt för att inte släppa taget om vårt hem. När väl den är utkastad så börjar nästa del av detta spännande år.
Det är mycket på gång just nu och allt rullar på med så hög fart så att jag har problem att hänga med själv i alla svängarna. Jag vet inte vad som hände, men inställningen till mitt jobb vändes totalt under ett möte i måndags. Jag gick därifrån med ett stort leende på läpparna och fylld med inspiration och glädje. Nu ska det bara förvaltas och utvecklas. Snart kanske jag är någonstans i närheten av där jag vill vara. 
Ett spännande år som sagt... även på hemmaplan
Sitter som en dåre just nu och bara trycker på f5 i hopp om att få upp den nyhet som det ryktats om ett tag nu, att Teteh Bangura ska vara klar för Gnaget. kan ryktet verkligen vara sant? han verkar vara på resande fot idag, såg någon bild där han verkade vara på flygplatsen i Jerusalem. Ge mig en stor rubrik NU!.
Nej nu är det dags att hämta C på dagis.
 
Grattis Älskling på födesledagen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0