Snart måndag igen...

God morgon era jävlar!
Vaknar upp ensam i sängen utan Lollo, undra vart hon är. Täcket e ju borta med så hon ligger väl nere och glor på tv. Själv ligger jag kvar i sängen och är groteskt pissnödig, måste ta tag i det snart. Idag verkar bli en trevlig dag med blandad aktivitet, hoppas på fiske. Det var ju så kul senast, hoppas bara att jag får något den här gången.
Alltså, nu skriver jag bara för att jag känner mig tvungen och har därför ingen aning om vad jag ska skriva. Jag måste försöka komma in i ett läge då orden bara sprutar ur fingrarna, jag börjar närma mig nu. Jag måste hitta känslan av att det jag skriver också blir intressant för någon annan, men hur skulle det gå till. Att någon skulle läsa det jag skriver och känna sig glad efteråt låter otroligt, men om nu någon blir glad utav det som jag skriver så hör av dig så att jag får veta... Det skulle göra mig glad, undra om du finns där ute någonstans.
Igår blev vi lite skrämda eftersom att bebis inte hade rört sig på typ hela natten som den brukar, och den låg stilla på morgonen också. Lollo ringde till förlossningen och kollade med dem och de sa åt henne att dricka något kallt för att väcka bebis så hon provade och det fungerade och bebis vaknade...
Nä nu måste jag gå på toan.
Förresten så är det bara 27 dagar till beräknat datum och det börjar märkas att det är ganska nära nu. Jag längtar efter våran bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0