Prövat fiskelyckan...

Igår kväll vid elvatiden sprack jag upp i ett stort leende då jag kom på att det faktiskt var fredag... Även om det bara varit en kort och lugn vecka så är det skönt med helg. Idag var planen att sova ut oordentligt och verkligen sova tills jag vaknar av mig själv, men fick jag det? Nej såklart inte kvart i tio ringde Niklas och frågade om jag var sugen på fiske och det var jag såklart. En dryg timme senare var vi ute med båten på skedviken för årets fiskepremiär, men fick jag något? Nej! Både Niklas och Mattias drog upp varsin men inte jag. Mattias var så nöjd över att han drog upp den första gäddan som var på typ ett like och en liten stund senare drog Niklas upp en på dryga fem kilo, personligt rekord för honom. På vägen hem så såg vi ett rådjur som stig vid strandkanten och betade och inte alls brydde sig om oss. Tog en bild på den som blev hyfsat bra i alla fall, synd bara att inte huvudet syns.
Nä nu är jag nere på ip och tänker slå lite inlägg och skjuta lite, man måste ju träna lite inför matchen imorgon. Hoppas bara att jag inte sträcker mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0