Kontorsdag...utvecklingssamtal

God middag
Kontorsdag innebär slödag.
Var inne på Volvo i Norrtälje vid åtta i morse för att kolla någon kabel som tydligen kunde åka isär om man drog i den, men först var man tvungen att sträcka in armen under förarstolen, gräva runt lite och kanske lyckas hitta kabeln och sen dra till med ett hårt ryck. Detta är alltså något som skulle kunna hända och då skulle inte airbagen funka. Låter ju jävligt troligt, eller inte, men nu har i alla fall Volvo ryggen fri.
Efter att ha undvikit att blogga nu i några dagar så ska jag skriva av mig ordentligt...
Fan vad jag hatar svenska domarkåren, de gör fan allt för att förstöra för Gnaget. Nog för att AIK spelade som skit i tisdags, men det är väl inget skäl till att inte döma mål när bollen uppenbarligen är över mållinjen. Annars var matchen bara en ren jävla plåga. Spelet var skit och jag stod bara på norra och var förbannad hela tiden, det ända som var bra var just norra som presterade på hög nivå. Undrar hur tifot såg ut, måste ta och kolla det nu.
Ok, innan matchen var var jag och min tjocka gravida ko till älskling, Louise hos barnmorskan på kontroll. Allting fortsätter att se bra ut och bebis är nu fixerad med huvudet nedåt. Idag är det bara 30 dagar kvar till beräknat datum. Skulle vara trevligt om bebis vill komma ut snart, jag längtar sjukt mycket.
Av någon konstig anledning så känns det inte som att jag sover så mycket som jag gör. Jag är trött jämt även om jag sover typ åtta timmar per natt och så drömmer jag massa konstiga drömmar som jag aldrig har gjort förut. Jag vaknar varje morgon och tänker "men vad var det där för något, jag vill se mer". Och varje morgon känns det som att jag bara sovit i fem minuter, nätterna går jävligt fort. Kanske är det så att Louise dåliga sömn smittar litegrann på mig, hon lämnar liksom över en liten del till mig. Funkar det? Hmm jag vet inte.
Nu är det snart dags för utvecklingssamtal med chefen. Önska mig lycka till. Konstigt att man är nervös för det när man pratar med honom i alla fall en gång i veckan i vanliga fall. Det här är ju ingen skillnad egentligen, det är bara under mer ordnade former. Som sagt önska mig lycka till. Om en halvtimme kör vi!! Ska bara läsa igenom personalhandboken en gång till.
Igår sysslade jag med att betygsätta mig själv och jag kan väl sammanfatta det såhär, jag gör mycket bra men jag vill och kan utvecklas och bli bättre...
Nä nu börjar det bli dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0