Har hört att det efterfrågas ny läsning...

Mycket har hänt sen sist jag skrev och jag vet att det var länge sedan... Jag har totalt saknat inspiration till skrivning, det har helt enkelt varit för mycket annat att tänka på, men nu har jag fått höra att det efterlyses ny läsning (tack Andy för att du finns, du är en av få som läser det jag skriver)... Därför sätter jag mig nu här och försöker att dikta ihop något som både är kul för mig att skriva men också intressant för någon (läs Andy) att läsa. Nu har det lugnat ner sig på jobbfronten och istället så tar alla träffar med barnmorskan och föräldragruppen upp mycket tid, de är på så konstiga tider så att man knappt hinner jobba de dagar som man ska till mvc, skulle gärna ha tider tidigt på morgonen eller på kvällen inte mitt på dagen.
Det är nu bara cirka fem veckor kvar och det börjar märkas. Lollo säger att bebis trycker sig neråt hela tiden och pressar på med benen mot hennes revben och det gör såklart väldigt ont. Hon har mycket ont i ryggen så jag brukar ge henne massage så ofta som möjligt, men det hjälper bara för stunden tyvärr.
Igår köpte vi första paketet med blöjor som vi ska ha med till bb, i veckan ska vi packa väskan så att vi är redo. Det kan ju vara dags för födsel precis när som helst. Jag längtar till den stunden, men det är såklart nervöst.
Nä nu har jag inte tid att skriva längre, men jag får försöka att skriva snart igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0