20 dagar kvar, eller som Louise säger 385 dagar...

God morgon... Det är söndag och vi ligger kvar i sängen och myser med katten. Idag blir det väl jobb eftersom att jag varit lat de andra dagarna under helgen och skjutit upp jobbet till en bättre dag.
Den här helgen har varit helt underbar med god mat och ett strålande väder. Jag har dessutom hunnit med fiske och lyckades dra upp fyra gäddor, nytt mängdrekord för min del. Kul var det.
På grund av min lathet när det gäller jobb i helgen så hinner jag tyvärr inte gå på fotboll ikväll, men det är match på torsdag igen så jag överlever nog det med.
Idag måste jag dessutom hinna med gräsklippning och annat plock på tomten, blir fullt upp med andra ord.
Så till gårdagens Champions league-final. Härligt med en oväntad segrare. När man talar om Chelski så kan man inte göra annat än att imponeras över effektiviteten framför mål. Medan Bayern hade typ 17 hörnor och 15 skott, varav 5 på mål och lyckades göra ett mål så lyckades Chelski göra mål på sin första hörna.
Nä nog om det.
Nu är det bara 20 dagar kvar till beräknat datum för förlossning. Jag längtar så galet mycket efter att få träffa min lilla guldklimp som ligger där inne i Lollos mage och frodas. Jag vill höra henne säga de magiska orden att nu är det dags att åka. Vill ha min bebis!!!
Tyvärr så finns det ju inget att göra för att skynda på saker utan det tar verkligen den tid det tar. När bebis känner sig redo så kommer den ut :)
Du välkommen när du än kommer...
Måste bara lägga upp en bild på Lollo och Sigrid, de är så söta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0