Nu är det fan vår :)

Ligger kvar i sängen, varken jag eller Louise kan sova längre. Det måste vara en vana att inte sova så länge och nu när våren kommer så behöver man ännu mindre sömn.
Igår var det utgång i Norrtälje, jävligt lugnt blev det. Tog några öl och lite rödvin, men fan vad dåligt vin dom har på Mobergs. Katastrof!!! Det är förresten inte så kul med utgång en vanlig kväll i Norrtälje, jag känner mig så jävla gammal och alla andra måste va typ 92or till 94or. Nä jag får hålla mig till midsommardagen och juldagen.
Bebis i Louise mage börjar röra sig riktigt nyckel, eller det känns i alla fall mer nu än innan. Ibland kan man känna hur bebis drar foten längs hela magen och sen kommer en rejäl spark. Vill att bebis ska komma ut snart, men den får gärna vänta ett gäng veckor till så att den klarar sig bra utanför magen.
Men nu med barnvagn och det mesta andra inköpt så börjar vi snart bli redo att ta hand om det lilla liv som växer där inne.
Vi har en stegtävling på jobbet så nu går jag överallt och struntar i bilen, måste komma ikapp chefen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0