Helg :)

Det är tidig lördagsmorgon och jag är nyvaken, men varför är jag nyvaken gör? Somna om för fan! Jag är svintrött och om en timme måste jag gå upp också, det är inte rättvist. Varför vaknar jag då onödigt tidigt då? Ja om jag det visste, det kanske är någon som inte tycker att jag ska få vila upp mig under helgen? Vad vet jag. Det är väl andra helgen i rad som jag vaknar långt innan jag behöver. Jag vill ha en utvilad kropp på måndag eftermiddag, ja det är då jag börjar jobba igen. Har planerat att jobba lite i helgen så att jag kan vara ledig halva dagen på måndag. Ska bli jävligt soft :) sovmorgon till mig.
Fan vad bra det går i hockeyn nu då, AIK går på som tåget i slutspelet och djurgårn torska första matchen i kvalserien. Djurgårn åker ur i år!!
Snart äntligen fobollspremiär. Nästa helg inleder Gnaget tävlingssäsongen borta mot Helsingborg i supercupen och sen den första april klockan 1500 är det dags på riktigt. Första inmarschen på Råsunda under året som kallas utmarschen. Det är sista chansen att se en premiär hemma på Råsunda så det är bäst att passa på. En premiär på Råsunda är en rejäl upplevelse, det är något extra. Det är unikt i Sverige. 25-30000 på läktarna och grym stämning. Nere på plan springer elva spelare som hoppas de har blivit hjältar vid säsongens slut. I år då jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0