Tiger Woods är min idol...

Halvligger i soffan med ett glas rödvin i handen och försöker kliva runt banan på åtminstone par, men det verkar skita sig. Puttade just med pull och 108%, fan vad fel det blev. Putten borde varit rak och 80% inte 108... Nästa putt blev ju för fan för kort... Jag blir tokig!! Lika bra att lägga ner och öppna en flaska till, om jag ändå varit ledig imorgon... Är vinsugen så det heter duga. Vill suga i mig några glas till. Nästa helg då jävlar.
Jag och Daniel hade lite funderingar ikväll, är det inte jävligt typiskt kvinnligt att klaga för att man till exempel bara fått en toffifee och då måla upp en bild som ska få andra att tycka synd om dom? Håll med mig om att det är typiskt kvinnligt...
Det är alltså måndag, det är måndag...känns ju inte som att jag haft någon helg, är fortfarande lika trött och sliten som jag var i fredags när jag gick och lade mig, så jävla surt. Blir livet lättare om man festar mer? Jag levde ett enkelt liv förut, då festade jag mycket, nu är det inte fullt så enkelt. Det är så jävla mycket att tänka på. Blir livet lättare om man bara inte bryr sig om allt materiellt? Nä så fan heller, jag vill äga, äga och äga. Allt som går att äga är bra att äga. Allt man kan tjäna pengar på ska man tjäna pengar på. Jag vill ha cashen...
Daniel är hemskjutsad och jag sitter här i min ensamhet... Fan nu är batteriet snart slut så jag lägger ner...
God natt
Imorgon blir det kneget kneg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0