Jag är tillbaka...

Efter att ha haft ett uppehåll på, vad som känns som, några månader så är jag nu i riktigt bloggmodus. Jag bara vill skriva och kan liksom inte sluta. Har bara ett problem, jag vet ju inte vad jag ska skriva om...men det är väl bara börja. Mitt hår är för långt, tiden går inte fort nog, det är fortfarande väldigt långt kvar till juni, maj är närmare, men vad spelar det för roll? Jag är för skäggig, jag känner mig tjock och behöver träna, jag känner mig nykter igen och det är lika bäst för det är skönast att sova då. Det är smutsigt på golvet så vi måste städa, vi måste göra klart med alla hyllor och allt vad vi köpt på Ikea. Jag måste klippa mig, vart är Pontus när jag behöver honom, han klipper ju som jag vill ha det och det är bra. Jag är rastlös och kan inte ligga still, det måste hända något nu. Rödvin är gott och det gör gott, speciellt tillsammans med hasselbackspotatis och schnitzel. Tack älskling för maten.
Bloggmodus it is, men snart måste jag sova. Vill sova nu, men vet inte hur. Vill ha min vila.
Barnmorskan imorgon, det ska bli intressant, vill höra hjärtslagen från våran älskade bebis. Hur kan man förresten sakna och älska någon, jag tänkte först skriva något, som man aldrig har träffat och faktiskt bara sett på ett ganska dåligt fotografi... Förklara det du som vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0